شرح شغل مشاوره سئو چیست؟
مشاوره سئو یکی از شغل های جدید در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشد. در ایران هنوز شرح شغل مناسبی در این زمینه وجود ندارد. در ادامه لیستی از مهم ترین وظایف مشاور سئو بیان می شود. از این لیست می توانید در سایت های کاریابی استفاده کنید. در واقع در این مقاله به بررسی شرح شغل مشاوره سئو می پردازیم.
مشاوران سئو مسئولیت برنامه ریزی، پیاده سازی و مدیریت کلی استراتژی های سئو مشتری را بر عهده دارد. این موضوع انواع مختلفی از وظایف مشاور سئو را نمایان می سازد. وظایفی از قبیل تحقیقات مناسب در زمینه کلمات کلیدی و تارگت کلمات مناسب، اختصاص صفحات مناسب برای این کلمات کلیدی، استراتژی های تولید محتوا و استراتژی های لینک سازی داخلی و خارجی و… را شامل می شود.
برای اینکه بتوانید بهترین مشاوره سئو را جذب کنید بهتر است با شرح شغلی این گروه آشنا شوید. در صورت نیاز به خدمات سئو در مشهد می توانید با تیم ما در ارتباط باشید.
لیست شرح شغل مشاوره سئو:
- برنامه ریزی، توسعه و اجرای استراتژی های سئو
- برنامه ریزی در جهت افزایش ترافیک ارگانیک و افزایش نرخ ROI
- اجرای منظم و مستمر در زمینه تحقیقات کلمه کلیدی
- ارتباط مستحکم با مشتریان
- شناسایی ظرفیت های جدید برای سئو سایت مشتریان
- شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد پروژه های سئو
- مانیتور و نظارت بر شاخص های کلیدی عملکرد همچون نرخ کلیک، نرخ نمایش، CTR و …
- ارائه گزارش های منظم و مستمر برای مشتریان
- شناسایی پرسونا مخاطب برای گرفتن بازدیدکننده بیشتر و رضایت بیشتر او
- شناسایی خطاها و مشکلات سئویی سایت
- پیشنهاد راهکارهای جدید و خلاقانه در جهت بهبود سئوی سایت
- همکاری با سایر واحدها همچون واحد فنی، بازاریابی و…
- به روز بودن اطلاعات در زمینه آخرین ترندهای سئو و بازاریابی دیجیتال
الزامات مشاوره سئو:
- X سال تجربه در زمینه مشاوره سئو
- X سال تجربه در زمینه برنامه ریزی و اجرای استراتژی های سئو موفق
- X سال تجربه در زمینه تحلیل سایت ها، بازاریابی دیجیتال و سئو
- آشنایی با روش های تجزیه و تحلیل سئوی سایت
- دانش HTML، CSS و JAVASCRIPTS
- امکان تجزیه و تحلیل داده ها
- مهارت های مذاکره
- تجربه در زمینه فروش انلاین
- تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله
- کار گروهی
- مهارت مدیریت زمان
- مهارت های ارتباطی