منوی دسته بندی

خدمات سئوی خارجی در مشهد

سئوی خارجی در مشهد

سئوی خارجی به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که در بیرون از سایت مشتری صورت می گیرد و باعث بهبود رتبه های سایت در نتایج گوگل می شود. مهم ترین بخش سئوی خارجی انتشار رپورتاژ آگهی می باشد. هر چند سئوی خارجی شامل بخش های دیگری نیز می شود. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

بخش های سئوی خارجی:

یکی از خدمات سئو در مشهد، اجرای پلن های مختلف سئوی خارجی می باشد. در ادامه به مهم ترین بخش های سئوی خارجی می پردازیم.

  1. لینک سازی شامل رپورتاژ آگهی و ساخت یا خرید بک لینک های مختلف
  2. سوشال سیگنال
  3. خرید بازدید و ترافیک
  4. اجرای پلن های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین
  5. برند منشن
  6. و…

مهم ترین بخش های سئوی خارجی یک پروژه سئو موارد بالا می تواند باشد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

لینک سازی:

لینک سازی یکی از مهم ترین عوامل در رتبه گرفتن و یا حتی افت رتبه در نتایج گوگل می باشد. لینک گرفتن از سایر سایت ها به مثابه کسب اعتبار از سایت های دیگر می باشد.

لینک سازی در سئو یکی از حساس ترین کارها می باشد. طبق توصیه های گوگل، شما باید بهترین محتواها را تولید کنید تا سایرین به شما بک لینک بدهند. اما اگر منتظر این کار باشیم به نتیجه خاصی نمی رسیم حتی اگر بهترین محتواها را تولید کنیم. در نتیجه باید خود به سراغ ساخت بک لینک برویم.

یکی از بهترین روش ها برای کسب بک لینک با کیفیت رپورتاژ آگهی می باشد. در رپورتاژ آگهی، محتوای تولیدی توسط ما در سایت های معتبر منتشر می شود و از اعتبار آن سایت ها به سایت ما تزریق می شود. ما برای مشتریان در مشهد بهترین پلن های رپورتاژ آگهی را اجرا می کنیم.

به غیر از رپورتاژ آگهی، روش های لینک سازی دیگری نیز وجود دارد اما در حال حاضر با توجه به آپدیت های گوگل اثرگذاری مناسبی نخواهد داشت. لینک سازی پروفایل، کامنت، وب 2 و … جزء رایج ترین روش های لینک سازی بودند که در حال حاضر اثرگذاری پایینی دارند.

سوشال سیگنال:

سوشال سیگنال به این معناست که از سمت شبکه های اجتماعی سیگنال های مثبتی از جهت فعالیت و برندینگ به سایت ما برسد. یعنی هر چقدر برند ما بتواند در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت های بیشتری داشته باشد و مخاطبان تعامل خوبی با برند ما در این شبکه های اجتماعی داشته باشند، سوشال سیگنال قوی تری دریافت می کنیم.

سوشال سیگنال می تواند در بهبود رتبه های سایت بسیار تاثیرگذار باشند. ایجاد یک موج وایرال شونده در مورد برند می تواند در سئوی سایت مشهد مفید باشد.

خرید بازدید و ترافیک:

در این روش با استفاده از ربات ها یا افراد واقعی یا تبلیغات سعی می کنیم بر روی سایت هدف ترافیک ایجاد نماییم. سایتی که ترافیک بالایی داشته باشد برای گوگل از اهمیت بالاتری برخوردار است. در برخی از حوزه های سئو در مشهد، مجبوریم با استفاده از روش های مختلف ترافیک بر روی سایت هدف ایجاد کنیم. استفاده از خرید بازدید فیک اصلا در روند پروژه سئو توصیه نمی شود.

اجرای پلن های تبلیغاتی:

در برخی از پروژه های سئو در مشهد که رقابت بسیار بالایی وجود دارد، صرفا با انجام فعالیت های سئویی بدون فعالیت های برندینگ و تبلیغاتی نمی توان به نتیجه مطلوب دست یافت. در این پروژه ها انواع تبلیغات بنری، کلیکی، گوگل ادز و… استفاده می کنیم تا بتوانیم ترافیک مناسبی روی سایت ایجاد کنیم و علاوه بر فروش بیشتر برای مشتری، بتوانیم جستجو یا سرچ برند یا سیگنال برند را تقویت کنیم.

حسین رضائی وب‌سایت
ارشد کارآفرینی خوندم از دانشگاه شهید بهشتی تهران، مثل خیلی از افراد دیگه، تخصصم ارتباط چندانی با رشته تحصیلیم نداره اما تونسته دید خوبی بهم توی مشاوره با کسب و کارها بده. از دوران دبیرستان دنبال کسب درآمد از اینترنت بودم. همون موقع یک وبلاگ زدم و تونستم پیج رنکش رو به 4 برسونم و با سایت میهن دانلود تبادل لینک کنم. اون زمان ها خیلی مد بود. همون وبلاگ روی کلمه های خوبی بالا اومده بود مثل دانلود بازی موبایل، دانلود نرم افزار موبایل و... یادش بخیر همین وبلاگ بود که باعث ورود من به دنیای سئو شد و کم کم به صورت تجربی و عملی با سئو آشنا شدم و سعی کردم در این زمینه خودم رو متخصص کنم. الان هم مشاوره و مجری چندین پروژه کوچک و بزرگ هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *